Ваш регіон:

Валюта:

  • EUR
  • PLN

Мова:

  • ru

Екологічна логістика стає трендом у світі

Поділитися:
Ecological Logistics mage

Сьогодні логістика є важливим напрямком, що швидко розвивається. Головним драйвером цих змін безумовно є споживчий попит та економічна рентабельність.

Компанії, які переходять до більш екологічної або «зеленої» логістики, добре усвідомлюють, що постійні інновації та співпраця будуть мати важливе значення, приносячи суттєві переваги, включаючи підвищення прибутковості та добру корпоративну репутацію.

Об'єктивна необхідність екологізації діяльності логістичних систем

До екологічної логістики належать аспекти, пов’язані зі збором і сортуванням відходів, які виникають під час виробництва та споживання, а також їх транспортуванням, утилізацією та зберіганням.

Клієнти концентрують свою лояльність на компаніях, які вживають значущі та постійні кроки до стійкого майбутнього. В основному високо оцінюються циклічні ланцюги постачання, що включають зворотну логістику.

Ці тенденції вказують на те, що екологічна логістика стає важливою частиною стратегій компаній у всьому світі, включаючи Україну. Провідні компанії прагнуть бути на передових позиціях у напрямку сталого розвитку в логістичній галузі.

Великі компанії світу, які успішно перейшли на «зелену» логістику:

∙ DHL - активно працює над скороченням викидів CO2 та впроваджує електромобілі у свій автопарк. З 2008 року GoGreen презентував перші продукти та цілі пов'язані зі зменшенням викидів парникових газів. Основна ціль - максимально знизити викиди до 2050 року.

∙ FedEx - інвестує в електричні транспортні засоби та використовує альтернативні джерела енергії для своїх операцій. FedEx Ground планує розширювати інфраструктурні можливості стосовно енергетичних витрат.

∙ Maersk – одним з найбільших операторів контейнерних перевезень, прагне досягти нульових викидів вуглецю до 2050 року і розробляє нові технології для більш ефективного використання пального. Мета A.P. Moller-Maersk – стати лідером в області декарбонізації глобальної логістики.

∙ Amazon - впроваджує електричні вантажівки та інші екологічні рішення у своїй логістичній мережі. Компанія успішно впровадила в роботу технології які управляють запасами - Kiva Systems та роботи, які функціонують з метою ефективного переміщення товарів у складських приміщеннях.

∙ UPS - впроваджує екологічні технології, такі як електричні вантажівки та оптимізація маршрутів для зменшення витрат пального.

Відомі українські компанії, які ефективно впроваджують екологічну логістику:

∙ Нова Пошта - запровадила програми з екологічної відповідальності, включаючи використання електромобілів. Працює над оптимізацією своїх маршрутів і зменшенням викидів. Компанія має на меті до кінця року стати повністю енергонезалежною, вже встановлено першу дахову СЕС. У 2025 році компанія планує впровадити energy storage та газопоршневі установки.

∙ ДТЕК ВДЕ - ще з 2021 році офіційно відмовилась від вугільної генерації та оголосила про перехід на «зелену» протягом 5-10 років.

∙ МХП - понад п’ятнадцять років спеціалізується питаннями енергетичної ефективності. Основною метою є отримання відновлюваних чистих енергетичних ресурсів, також виробляє біометан.

∙ Нафтогаз - одна із компаній, що приєднана до Глобального договору ООН, який впроваджує «доступну і чисту енергію». У «Стратегії 2025» Нафтогаз зазначив важливість розвитку альтернативних джерел електроенергії. Має на меті до 2040 року отримати статус вуглецево-нейтральної компанії.

∙ EDS-Engineering - своїми впровадженнями досягла на підприємстві вуглецевої нейтральності (перевищення виробу у двадцять разів від потреби).

∙ Recycling Solutions - переймається управлінням та модернізацією питань пов'язаних з промисловими відходами та інвестує в екологічні проєкти.

∙ Група компаній «Трансгруп» - працює над впровадженням екологічних стандартів у своїй діяльності, зокрема, через модернізацію автопарку та оптимізацію логістичних процесів.

Таким чином, сталий розвиток у логістиці стає важливим аспектом бізнес-стратегій, що дозволяє не лише зменшити негативний вплив на навколишнє середовище, але й підвищити конкурентоспроможність компаній.

Попередня Наступна
Немає коментарів

Останні новини розділу

Показати більше

Я НАДАЮ ЗГОДУ НА ЗБІР ТА ОБРОБКУ МОЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

  1. Натискаючи кнопку «погоджуюсь» та/або проставляючи галочку у відповідному полі цього спливаючого вікна або шляхом реєстрації (створення особистого кабінету) на веб-сайті за адресою: https://bytheway.com.ua/ (далі – «Платформа»), Користувач – суб’єкт персональних даних добровільно, усвідомлено та попередньо ознайомившись із Політикою конфіденційності (Privacy Policy), яка доступна всім за адресою: https://bytheway.com.ua/privacy-policy/ погоджується з умовами цієї Політики та відповідно опрацюванням (обробкою) персональних даних Товариством з обмеженою відповідальністю «БАЙ ДЕ ВЕЙ» (код ЄДРПОУ: 45070277), юридична адреса: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Польський узвіз, буд. 11, оф. 16 відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI та Загального регламенту про захист даних (ЄС) 2016/679 від 27.04.2016 року (далі – «GDPR»).
  2. Я, надаю згоду на опрацювання своїх персональних даних (збирання, реєстрація, організація, структурування, зберігання, адаптація чи зміна, пошук, ознайомлення, використання, розкриття через передавання, розповсюдження чи надання іншим чином, упорядкування чи комбінування, обмеження, стирання чи знищення) Контролеру в розумінні GDPR в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «БАЙ ДЕ ВЕЙ» та уповноважених ним осіб на адміністрування та керування Платформою.
  3. Даною згодою на опрацювання своїх персональних даних я підтверджую, що ознайомлений(а) з Політикою конфіденційності Платформи та додатками до неї та повідомлений(а) та згодний(а) з наступним:
    (1) метою та порядком опрацюванням моїх персональних даних та їх переліком;
    (2) Адміністратор Платформи залишає за собою право визначення переліку обов’язкових персональних даних Користувачів, які він повинен зазначити під час взаємодії з Платформою, для використання всіх доступних функціональних можливостей Платформи;
    (3) терміном опрацювання моїх персональних даних;
    (4) виконуючи вимоги ч. 4 ст. 6 GDPR Адміністратор Платформи може зберігати мої персональні дані у термін, що перевищує той, який вказаний в п.п. 3.3.1. – 3.3.7. та 3.4. Політики конфіденційності Платформи у разі якщо: а) цього вимагає закон; б) якщо такі персональні дані можуть і будуть використанні в судовому розгляді; в) з метою встановлення, реалізації та/або захисту законних прав Адміністратора.
    (5) колом осіб, допущених до опрацювання моїх персональних даних;
    (6) Політикою використання Cookies-файлів: цілями їх використання та переліку, а також способами їх керування;
    (7) порядком реалізації своїх прав, передбачених GDPR з метою їх захисту;
    (8) моя персональна інформація залишається конфіденційною з урахуванням налаштування програмного забезпечення та/або технологій веб-ресурсу, що я використовую, які передбачають відкритий обмін даними з іншими Користувачами веб-ресурсів за допомогою мережі Інтернет.
  4. Надаю згоду на опрацювання своїх персональних даних також гарантую:
    (1) що мені виповнивлось 18 років;
    (2) зберігати свої дані входу (ім’я (логін) та пароль, який Користувач використовує для авторизації у свій особистий кабінет на Платформі) та захищати їх від стороннього доступу неуповноважених третіх осіб; та відповідальністю за їх збереження;
    (3) несу повну відповідальність про надання точної, достовірної та актуальної інформації про себе при створені особистого кабінету на Платформі та гарантую, що маю право використовувати ці дані.
  5. Також підтверджую, що повідомлений про включення інформації про мене до бази персональних даних з вищезазначеною метою, про мої права, визначених Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI та Загального регламенту про захист даних (ЄС) 2016/679 від 27.04.2016 року.